First visits in Skiathos! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu First visits in Skiathos! - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu

First visits in Skiathos!

Door: vicopskiathos

Blijf op de hoogte en volg Vicky

29 Juli 2011 | Griekenland, Skíathos

Kalimera sas,

19 Juli was het dan eindelijk zo ver! Karin, Mirre en Charlie kwam naar Skiathos toe! Toen ik om 06h00 opstond kon ik alleen maar denken dat ze al in het vliegtuig zaten! Spannend!
Om 10h00 landde het vliegtuig in Skiathos, en ik was bovenin de Airport gaan staan om het vliegtuig te kunnen zien landen en mijn lieve schatten uit het vliegtuig kunnen zien komen! Toen ik ze zag ben ik gaan zwaaien en springen als een gek, en gelukkig zagen ze mij al vrij snel! Ik rende naar beneden om zo snel mogelijk de Bagage Hall in te gaan, maar na drie pogingen was dit nog niet gelukt. Bij poging 4 stonden Kaat en ik ineens oog in oog met elkaar! Dat was even onverwachts, maar ZO leuk!! Mirre en Charlie hoorde mij gillen en kwamen ook aangerend; het was echt GEWELDIG!!
Nadat de meiden hun koffers hadden zijn we eerst naar mijn appartement gereden, daar wat gedronken en een sigaretje gerookt. Vanuit daar heb ik Karin en Mirre naar hun accomodatie (Palmyra) gebracht, om vervolgens weer aan het werk en naar Skopelos te gaan! Uiteraard 's avonds lekker uit eten gegaan om te vieren dat de meiden hier eindelijk waren!
De rest van de week, tussen het vele werken door, naar het strand geweest, veel Griekse Taverna's opgezocht, Infinty Blue onveilig gemaakt met wijn en waterpijp, cocktails gedronken, ge-jetskied en het nachtleven van Skiathos ingedoken! Het was een geweldige week!
Ook is er iets wat ik graag tot 'Actie van de Week' wil benoemen: Front Window Cleaning at George! Ik had de meiden al wel eens verteld over George, een heerlijke knappe man die hier een tankstation runt (dames, stel je voor: een gespierde man in overall met donker haar, lichte ogen en een rij witte tanden waar je 'U' tegen zegt. Hij kan zo in de Coca Cola reclame 'What a man'!) Iedere week laat ik hem mijn voorruit wassen, want met al dat stof en zand hier is dat ook eeeecht nodig! En dames, jullie kunnen je ook vast wel voorstellen dat wanneer dat stof en zand van je vooruit verdwijnt door een plons water en sop, je een formidabel uitzicht hebt van George met zijn gespierde lichaam in zijn overall, gebogen over MIJN voorruit! Natuurlijk moest ik dit de meiden laten zien! Zo gezegd, zo gedaan: een witte Opel Corsa met 4 opgedofte meiden reden het tankstation van George op. 'Hi George, can you please clean my front window?' -met een enoooorme big smile- De meiden zaten met open mond vanuit de auto toe te kijken: dit was echt een goeie show! Na wat over-en-weer 'geflirt' reden we weg, totdat Karin, Mirre en Charlie op het geweldige idee kwamen om de voorruit weer te bevuilen en terug naar George te gaan. Ze renden meteen de auto uit en gooide zand op de ruit en bonden takken onder de ruitenwissers. En daar gingen we weer, terug naar knappe George... 'I am sorry George, but the girls were talking and shouting about you, and I couldn't concentrate anymore, so we made an accidant. Can you please clean the front window againnnn?' Gelukkig kon ie er om lachen, en hebben wij nog een paar minuten extra plezier gehad.. Goddelijk!

Maandag 25 juli, kwamen pap, mam, Nicole en Suzan aan op Skiathos. Ook dit was natuurlijk weer een hele happening alias 'All You Need is Love-tafereel'. Het was heerlijk om mijn familie weer te zien en vooral te kunnen vasthouden! Ik had ze zo gemist!
's Avonds zijn we met zijn alleen bij Infinity Blue gaan eten om de aankomst van pap, mam, Nicole en Suzan te vieren, en om afscheid te nemen van Kaat, Mir en Charlie.. Dubbele gevoelens dus, maar het was een geweldige, bijzondere avond! Heb er onwijs van genoten!
Dinsdagochtend, 26 juli, moest het er dan toch echt van komen: afscheid nemen van Kaat, Mir en Charlie.. Dat was natuurlijk echt zwaar !"#$%&/()= en ik mis ze nu nog steeds! Maar gelukkig kwamen diezelfde dinsdag Paulien en Imme op Skiathos aan, en die zorgde gelukkig voor de nodige afleiding en natuurlijk was ik ook weer waanzinnig blij om mijn lieve kleine zussie en mijn nichtje weer te kunnen knuffelen!
Daarna weer mijn wekelijkse bezoek aan Skopelos gebracht, en bij terugkomst op Skiathos nog een paar zwaar hectische arbeidsuren gemaakt. Iedereen wilde bij 'Hellinikon' gaan eten. Een geweldig leuk Grieks restaurant met elke avond live Griekse muziek. Maar toen iedereen mijn gezicht zag was gelukkig iedereen het er over eens dat we wat rustigers moesten opzoeken. Ik was gesloopt van alles!! Heerlijk rustig achter de kerk gegeten in een klein typisch Grieks tavernaatje, om vervolgens met een goed gevulde buik mijn bedje op te zoeken.
Verder natuurlijk weer zoveel mogelijk tijd naast het werken met mijn familie proberen door te brengen, en gelukkig is morgen mijn vrije dag weer! We gaan met zijn allen naar Agia Paraskevi; zwemmen, zonnen, beachballen en watersporten! Ik heb er zin in!
Morgenavond om 21h30 komen Nina en Tessa in de Haven aan, en zal daar ook wel weer de nodige avonturen mee gaan beleven die zeker de moeite waard gaan worden om geplaatst te worden op mijn waarbenjij.nu.

Wacht geduldig af lieve mensen, en tot later!
Ik ga nu de TUI UK Transfers in de Haven doen, dus ik moet haasten!

Plaats gauw weer een nieuw verhaal, maak hier genoeg mee en geniet van al mijn bezoeken!

Filakia xx


  • 29 Juli 2011 - 11:27

    Tessa:

    vick!!! ik heb er zin!! tot morgen!

    kus

  • 29 Juli 2011 - 11:47

    Manon:

    super leuk schattie!! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad met de meiden, en nu met je familie en vanaf morgen met Nina en Tess... wat een geluksvogel ben je toch met al dat bezoek die voor JOU komen... echt geweldig... en over 2 weken kan je mij Meike en Martine in je armpjes sluiten en gaan we er 2 rustige chill weken van maken, want daar zijn we wel aan toe! Eerst nog even naar Solar volgende week... heb er echt zin in!!! Heel veel plezier nog lieverd en doe iedereen de groetjes! filakiaaaa, Love you!

  • 29 Juli 2011 - 13:55

    Kaat:

    Wat was het een HEERLIJKE week he schat! Nu lekker genieten van al het andere bezoek wat nog gaat komen! Speak to you soon my dear! xxx

  • 29 Juli 2011 - 20:57

    Cindy:

    O Vic, heerlijke verhalen weer! Ik mis alleen nog foto's van je family maar die komen wel in t volgende verslag?! Ik snap nu dat je tot over je oren op.....Skiathos bent, wat een mooi eiland! Tot snel weer, dikke knuffel, Cin.X

  • 30 Juli 2011 - 10:07

    Bibi:

    Lief!!

    Wat leuk dat iedereen komt! En dan hebben jullie het nog super gehad! Helemaal fijn!! Je bent alweer een tijdje weg en ik zie je niet snel terugkomen, volgens mij plak jij er nog 2 maandjes aan ;-)

    Meis geniet ervan en een dikke kus en knuffel!

  • 01 Augustus 2011 - 06:25

    Ingrid:

    Hoi Vicky, Wat fijn voor je dat iedereen bij je langs komt. Het ziet er gezellig uit.
    Ik ben blij te zien en horen dat je het zo goed stelt.
    Leuk dat pappa en mamma er nu zijn en paulien en imme. doe ze maar de groeten.
    Wij zijn net terug uit viet nam en hebben het prima gesteld. een hele ervaring.
    Alleen geen leuke thuiskomst 2 koffers kwijt inmiddels weer terecht.
    Groetjes aan iedereen en nog veel plezier. Doei Ingrid

  • 02 Augustus 2011 - 21:41

    Roeliiee:

    Ik wil ook met die Opel naar de was straat Whaaa xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Skiathos 2011

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2011

It's the final countdown!

30 September 2011

Booked my ticket to Amsterdam!

29 September 2011

Het aftellen kan beginnen Part II

07 September 2011

The beginning of the end!

24 Augustus 2011

Last visits in Skiathos!
Vicky

Actief sinds 25 Maart 2011
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 45582

Voorgaande reizen:

18 April 2011 - 18 Oktober 2011

Skiathos 2011

Landen bezocht: