Say goodnight to the badguy (T. Montana, Scarface) - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu Say goodnight to the badguy (T. Montana, Scarface) - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu

Say goodnight to the badguy (T. Montana, Scarface)

Door: vicopskiathos

Blijf op de hoogte en volg Vicky

11 Juli 2011 | Griekenland, Skíathos

Heel snel na mijn vorige reisverslag wil ik jullie toch nog even op de hoogte brengen over wat er vandaag op de airport is gebeurd...

SPANNING EN SENSATIE!!!

Ik was net klaar met het inchecken van al mijn gasten die vandaag terugvlogen naar Amsterdam, toen Dimitris (een medewerker van de airport) naar me toe gerent kwam: 'Viekie, Viekie!! Ken joe plies baai toe tiekets toe Emsterdem es soen es posiebel!!!' Ik vroeg hem natuurlijk waarom, maar hij kon me alleen maar zeggen: 'Iets kweiet urdjent, iets rielie kweiet urdjent!!!' Helaas moest ik hem teleurstellen, ik ben hostess, geen ticketoffice...
Toen ik van hem wegliep zag ik een bijzonder knappe verschijning staan... Lange jongen, door de zon geblondeerd lang haar, zongebruinde huid, leuk gekleed.... Ik keek hem aan en vroeg hem met mijn liefste glimlach: 'Is het ticket naar Amsterdam voor jou bestemd?' Hij vertelde dat het niet voor hemzelf was maar voor twee vrienden. Ik keek langs hem heen en zag twee duistere figuren op het bankje zitten. Eentje leek me een Egyptenaar en de anders was een Griek. Met een schuin oog keek ik de knappe verschijning aan, maar ik ging toch nog maar eens kijken wat ik voor deze knapperd en zijn duistere vriendjes kon betekenen. Na wat onderzoek op de airport verricht te hebben was ik nog niet veel wijzer geworden. Toen ik terug liep naar het kantoortje van Dimitris werd de deur achter me dichtgedaan door een ander duister figuur in een zwart pak en een oordopje van een telefoon in zijn oor. Daar stond ik dan, in het gesloten kantoortje van Dimitris met 3 duistere, crimineel uitziende mannen om me heen. 'De enige mogelijkheid om aan een vliegticket te komen is naar www.transavia.com gaan, een ticket te bestellen, te betalen met je creditcard en je ticket die je per e-mail verzonden krijgt uit te printen.' zei ik vlug! 'We only have cash!' zei de Egyptenaar. 'You only have cash?!' zei ik. 'How do you want to buy a ticket to Amsterdam with money?!! There is no way to send the money to Transavia! You have to pay with creditcard...' De knappe verschijning zuchte, en Dimitris haalde zijn schouders op. Waarop de knappe verschijning tegen me zei: 'Okee, bedankt voor je moeite. Ga nu maar, en sluit de deur achter je. Dan zullen we deze man is een beetje onder druk zetten.' Ik wist niet meer waar ik het hebben moest! Ik liep naar buiten, waar nog steeds de bodyguard voor de deur stond. Ik was zo blij dat ik geen ticket voor ze had geregeld, wie weet wilden ze het vliegtuig wel opblazen!! Toen ik naar buiten liep voor een sigaretje zag ik dat er een dikke, zwarte Porsche Cayenne voor de deur stond, en ook daar stond weer zo'n duister iemand bij die al bellend rondjes om de auto heen liep. Ik begon me af te vragen wat er toch allemaal aan de hand was en uiteindelijk bedacht ik me dat het drugsdealers moesten zijn. Want waarom moet iemand die voor duizenden euro's aan cash op zak heeft en niet zijn creditcard wil gebruiken, in een dikke, zwarte Porsche Cayenne rijdt, en een horde aan duister uitziende mannetjes om zich heen, met spoed op het vliegtuig naar AMSTERDAM?! Juist ja... Dat denk ik dus ook!
Ondertussen hoorde ik het vliegtuig uit Nederland aankomen, en stiekem was ik wel ergens opgelucht dat deze man(nen) uiteidenlijk niet in het vliegtuig naar Amsterdam beland zijn! Misschien hadden ze het vliegtuig wel willen kapen, die gedachte schoot ook nog even door me heen...
Wel weer onwijs jammer van die knappe kerel trouwens!!

  • 11 Juli 2011 - 18:36

    Paulien:

    Hahahahahahahaha!!!! Waarom ben jij altijd degene die zulke dingen meemaakt?!

    Nog twee weekjes en ik ben mijn koffer weer aan het inpakken... Heb er zoveel zin in! En Imme ook, die heeft het helemaal nergens anders meer over haha!

    Tot over twee weekjes! <3

  • 11 Juli 2011 - 19:31

    Imme:

    hoi,

    super spannend. En inderdaad ik kan 'bijna' nergens anders meer over praten ;). Heb echt super veel zin om lekker met mijn nicht bij te kletsen.

    kus Imme

  • 11 Juli 2011 - 19:32

    Nicole:

    Kijk, al het geld uit Griekenland komt naar Nederland toe ;)

    Tot over twee weekjes zus! Zullen wij eens wat geld in de Griekse café's pompen...

  • 11 Juli 2011 - 19:34

    Buurtjes:

    Ohoh wat een verhaal, toch goed weggekomen!
    Bedankt nog voor je lieve kaartje voor ons meisje.

  • 11 Juli 2011 - 20:09

    Carla:

    Hahahaha jij maakt ook van alles mee
    zeg dat is echt lache.

    Nog steeds goed naar je zin daar lees ik wel uit je reisverslagen. Nou hardstikke tof voor je, heb toch toch een goede keuze gemaakt meid.

    Karin komt volgende week al naar jou toe he, gezellig. Ze heeft er ook echt zin in. Wij hebben over twee weken vakantie maar wij houden het bij een weekje Domburg.
    Veel plezier nog en werk ze. En goed opletten hoor of je nog wat duistere knappe figuren tegen komt haha.

  • 11 Juli 2011 - 20:18

    Cindy:

    Hey maar Vic, heb je nu die Dimitri gewoon lekker dood laten bloeien in dat ketoortje??

  • 12 Juli 2011 - 09:00

    Bibi:

    Vick, haha, jij moet een boek gaan schrijven! Jij schrijft echt zo leuk! Gelukkig alles goed daar:-)! X

  • 12 Juli 2011 - 13:03

    Do:

    Goed bezig Vic !
    Leuk verhaal.
    veder Heb je het prima naar je zin als ik dat zo allemaal lees mooi zo!
    x Do

  • 12 Juli 2011 - 16:50

    Karin:

    Was zeker wel even spannend. Je zal het weer niet meemaken. Het lot treft wel altijd jou. En inderdaad, heb je Dimitri daar alleen achtergelatenmet die maffiosi? Ik dacht dat jij wel solidairder was.
    Kus.

  • 13 Juli 2011 - 11:21

    Manon:

    hihihi grappig verhaaltje schat! ik lees het natuurlijk net pas omdat ik in Londen was :)
    gelukkig gaat verder alles goed met je!!! hele dikke KUS!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Skiathos 2011

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2011

It's the final countdown!

30 September 2011

Booked my ticket to Amsterdam!

29 September 2011

Het aftellen kan beginnen Part II

07 September 2011

The beginning of the end!

24 Augustus 2011

Last visits in Skiathos!
Vicky

Actief sinds 25 Maart 2011
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 45581

Voorgaande reizen:

18 April 2011 - 18 Oktober 2011

Skiathos 2011

Landen bezocht: