I see dead people... - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu I see dead people... - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu

I see dead people...

Door: vicopskiathos

Blijf op de hoogte en volg Vicky

10 Juni 2011 | Griekenland, Skíathos

Signomi poly, oftewel: het spijt me heel erg! Ik heb jullie wel erg lang op een nieuwe story laten wachten. Het leven hier begint 'normaal' te worden, ik ben uit de 'vakantie-roes' en ik kan natuurlijk niet bezig blijven met achterlijke avonturen te beleven...

Op mijn werk gaat het allemaal hartstikke goed. Mijn gemiddelde werkweek bestaat uit 70, 80 uur rennen, vliegen, springen, duiken, vallen, opstaan en weer doorgaan (hm, waar heb ik dit eerder gehoord?)! It keeps me alive and I love it! Op maandag doe ik arrivals, departures en welcomesmeetings voor alle Nederlandse gasten, dinsdag chase-up sales (voor alle onbesluitbare types die niet weten of ze nu wel of geen excursie willen doen, en die zijn er VEEL, ode aan de Hollanders!) en daarna welcomesmeetings voor alle gasten in Skopelos, woensdag zit ik op kantoor en maak ik alle Transfer-lijsten, Passagiers-lijsten, bussen en luggage-trucks organiseren voor de arrivals en departures van de maandag erop, excursies invoeren, liquidations, boottickets bestellen, en nog een hele hoop andere suffe kantoor-meuk, en met m'n tante mailen (héél belangrijk!), op donderdag arrivals, departures en transfers voor alle Eilandhoppers in de Haven (gasten de bijv. 3 dagen Alonissos, 4 dagen Skopelos en 7 dagen Skiathos hebben geboekt) en op vrijdag breekt de hel los want dan zijn er gemiddeld 12 Engelse vluchten die van het begin tot het eind verzorgd moeten worden, zaterdag is mijn vrije dag en zondag kom ik mijn dag door op kantoor samen met hoofdpijn, een fles water en een bus Depon (500mg paracetamol in bruistabletvorm).

Natuurlijk kan ik niet van jullie verwachten dat jullie mijn verslag af zullen lezen zonder toch wel weer een typisch Vic-avontuur. Komt ie:

Toen ik vorige week vrijdag nét thuis kwam van mijn werk hoorde ik beneden in de straat weer eens priester-gezang. Ik dacht; LEUK! Weer een processie! Ik liep vlug naar mijn balkon, opende de deuren, keek naar beneden en ik stond oog in (gesloten) oog met een lijk! Het is hier gewoonte dat, wanneer de overledene in de kist gaat, deze niet gesloten wordt! En aangezien ik tussen de kerk en het kerkhof in woon, en de overledene te voet naar het kerkhof gebracht wordt, mocht ik getuige zijn van dit feestelijke spektakel. Jeeeej!

Omdat ik jullie zo dankbaar ben dat jullie door hebben gelezen zal ik jullie verblijden met nog een fijne gebeurtenis!

Dinsdagavond onderweg van mijn werk naar huis kwam ik een groepje Albaniers tegen. Ze gedroegen zich al heel vreemd en agressief en eentje spuugde zelfs tegen m'n auto toen ik ze met een vreemd gezicht bekeek. Eenmaal thuis aangekomen hoorde ik een hoop rumoer onder mijn balkonnetje (wáárom gebeurd er toch altijd van alles net onder MIJN balkon?!). Ik keek naar buiten en zag dat de groep Albaniers elkaar te lijf gingen met ingeklapte parasols, een stuk regenpijp en schoenen!!! Ik schrok me kapot en ging gauw weer naar binnen. Natuurlijk werd ik nieuwsgierig en toen ik zag dat mijn buurman en overbuurvrouw op hun balkon stonden te kijken ging ik ook maar eens een blik werpen. Sjeeezus, die beesten waren in staat elkaar te vermoorden! Dit alles gebeurde ook nog eens naast mijn auto, en ik zag het bloed wat in de rondte vloog op mijn WITTE Opel Corsa'tje terecht komen! Gatverdamme! Het werd me ook meteen duidelijk hoe een erge hekel Grieken aan Albaniers hebben; iedereen stond toe te kijken, maar niemand deed iets of belde de politie! Niet dat de politie er iets aan zou doen, maar toch... Ook ik heb een behoorlijke afkeur voor Albaniers te krijgen, want dit is niet de eerste vervelende situatie die ik hier met ze mee maak. Eerlijk waar, het zijn een stelletje ongemanierde viespeuken die voor een hoop overlast zorgen! De Polen in Nederland zijn er niets bij, ik heb zelfs respect voor ze. Ze werken hard, en zijn lieverdjes vergeleken bij die Albaniers. Toen de vechtpartij was afgelopen ben ik met een fles water naar m'n auto gelopen om het bloed er af te spoelen. Geen haar op mijn hoofd die er aan dacht om het met een doekje te doen en het aan te moeten raken. Wie weet wat voor chlamydia's eraan hingen...

Diezelfde dinsdagavond hebben we met alle reps een heerlijk diner gekregen bij Infinty Blue, het restaurant van Kostas. Het was een onwijs gezellige avond, foto's volgen nog want m'n camera is stuk!!

Woensdag tijdens mijn break van 13h00 tot 17h00 met Gina naar Vrommolimnos Beach geweest en 's avonds private ouzo-party op haar balkon gehouden om vervolgens om 5h30 's ochtends in PURE Club de avond te beeindigen. Leuk detail; ik moest om 7h30 alweer mijn bed uit om te gaan werken....

Vanavond gaat ook weer een dolle avond worden! BBC en Kahlua openen namelijk hun deuren en houden een KICK-OFF PARTY voor SUMMER 2011!! Ik heb er zin in!

Morgen van mijn vrije dag genieten op Vrommolimnos Beach en 's avonds ga ik Gigi helpen met haar balletvoorstelling! Gigi geeft dansles aan kinderen van 4 tot 12 jaar en morgen hebben ze een voorstelling in de Bourtzi (voor diegene die al op Skiathos geweest zijn; dat is dat grote fort tussen de Oude en de Nieuwe Haven in)! Daarna gaan we lekker uit eten en misschien nog wel een afzakkertje pakken in de stad!

IK GA VAN MIJN 'WEEKEND' GENIETEN!! Jullie vast ook met Fashion Club in het vooruitzicht!!

Tot horens! X

  • 10 Juni 2011 - 19:39

    Sigrid:

    Schat,

    Wat een geweldig verhaal weer! Je schrijft ook echt super leuk dus blijf ons vooral op de hoogte houden. Tot snel op skype!

    X

  • 10 Juni 2011 - 19:54

    Kaat:

    Vic wat maak je het toch weer mee;) Geweldig ook hoe je het verwoordt!
    Ik spreek je na t weekend op skype, vast weer genoeg leuke verhalen te vertellen dan:D
    Love you and don't forget; blijven genieten! xxx

  • 10 Juni 2011 - 20:04

    Carla:

    Wat ben je toch ook een ding war. haha Echt gezellig die verslagen van jou, vooral wat je mee maakt daar.
    Leuk dat je het goed naar je zin hebt en een baan hebt gevonden.
    Werk en feest maar lekker verder, wij wachten weer op een nieuw verslag.

    groetjes uit Wolluk van
    Rini en Carla.

  • 10 Juni 2011 - 20:18

    Vicky Perfors:

    Carlaaa! Wat leuk om een berichtje van je te ontvangen! Ja, dat ik 'n ding ben daar begin ik hier ook wel achter te komen, haha! Groetjes aan Rini en kom eens langs! X

  • 10 Juni 2011 - 20:28

    Bibi:

    Beste Vicky Perfors,

    Na het lezen van uw WBJ.NU berichten ben ik samen met de redactie tot de conclusie gekomen dat wij U willen hebben als columnist.

    Wij hebben U gekozen om de snelle en vooral hilarische constructie van de zinsopbouw.

    Door u kunnen wij, duizenden, zo niet miljoenen mensen amuseren.

    Een contract voor minimaal een half jaar willen wij aanbieden. U krijgt hier een provisie over. 10% over de verkoop.

    Het moet gaan over allerdaagse dingen, zoals; vliegtuig bijna missen, doden mensen, alcohol, mannen (? daar heb ik persoonlijk nog weinig over gelezen).

    Laat u weten of u interesse heeft in het GewoonOmdatHetKanBibi MAGS.

    Met vriendelijke groet,

    Bibi Johanna Bisterbosch

    P.S. Mocht u geen interesse hebben, geen probleem, blijf ze lang mogelijk deze geweldige berichten typen.

    P.S. IK BEN TROTS OP JE!! ZET HEM NOG STEEDS OP!!

  • 11 Juni 2011 - 07:30

    Kathy:

    Lieffie,

    Wat een druk leven, maar ik zou er zo mee willen ruilen <3!!
    Geniet maar lekker, hier is nog steeds alles precies hetzelfde

    xx

  • 11 Juni 2011 - 08:04

    Je Lieve Moeder:

    ik heb weer genoten van je smakelijke verhaal maar kende het natuurlijk al.
    Een gezellig weekend en tot gauw

  • 11 Juni 2011 - 08:57

    Mirre:

    hihi top verhaaltje! tot skypes! x

  • 11 Juni 2011 - 17:57

    Martini:

    hahahh weer 'n geweldig verhaaldzeg!! kheb die leuke Griekse muziek die je op facbook had gezet op de achtergrond aanstaan om vast in de stemming te komen hihi!!! GENIET dr van mop!!!

    kuss Martini

  • 12 Juni 2011 - 06:13

    Buurtjes:

    Hoi Vicky,

    Leuk weeer van je te horen, tuurlijk hoor ik ook een en ander van je ouders hoor! Gelukkig heb je het super naar je zin. Ik zou zeggen geniet er met volle teugen van , je hebt een hele winter om uit te rusten, hihihi.
    Knuffel van de kindjes!

  • 14 Juni 2011 - 08:26

    Dieke:

    Heej Vickske!!

    Wat goed dat je het zo naar je zin hebt!! Leuk om je verhaaltjes te lezen!! Wat een avonturen!!
    Geniet er van!!

    xx Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Skiathos 2011

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2011

It's the final countdown!

30 September 2011

Booked my ticket to Amsterdam!

29 September 2011

Het aftellen kan beginnen Part II

07 September 2011

The beginning of the end!

24 Augustus 2011

Last visits in Skiathos!
Vicky

Actief sinds 25 Maart 2011
Verslag gelezen: 789
Totaal aantal bezoekers 45579

Voorgaande reizen:

18 April 2011 - 18 Oktober 2011

Skiathos 2011

Landen bezocht: