The Italian Dream - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu The Italian Dream - Reisverslag uit Skíathos, Griekenland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu

The Italian Dream

Door: vicopskiathos

Blijf op de hoogte en volg Vicky

20 April 2011 | Griekenland, Skíathos

Heel snel na mijn vorige verslag weer wat hilarisch meegemaakt! Zo hilarisch, dat ik het toch nog maar even op m'n site plaats....

Gisterenavond lag ik al op tijd in bed. Toen ik bijna in slaap viel, hoorde ik gerommel aan mijn deur. Ik schrok me een hoedje, aangezien ik helemaal alleen in het pand hoorde te zijn! Toen ik de deur open hoorde gaan en behoorlijk wat stemmen hoorde, riep ik: "Ella!" (Dat kun je hier tegen alles zeggen, want het betekend niets/alles.) Er werd naar me geroepen: 'Hello?! Where are you?! Do you speak English?!!" Ik sprong uit mijn bed, trok snel een broek aan en liep naar de keuken. Daar stonden tot mijn grote verbazing TIEN ITALIANEN! Ik zei: "Excuse me, but what the hell are you doing here?!" Ik keek in de deuropening en daar stonden heel, heel veel koffers en tassen! Ze vertelde me dat ze net waren aangekomen op het eiland voor vakantie en in het gebouw gingen verblijven. De discussie werd steeds heftiger, en toen de moeder van het hele gezelschap haar Italiaanse temperament in de strijd gooide, heb ik mijn Hollandse kracht teruggekaatst. Toen ze zei dat ze de politie zou bellen als ik het pand niet zou verlaten, kreeg ik het toch wel aardig benauwd en bedacht ik me dat ik maar beter rustig kon blijven. Je weet het maar nooit met die gekke Italianen... Ik had ondertussen Gigi al wel 100x gebeld, maar die nam haar telefoon niet op. Het werd hectischer en hysterischer en ik begon lichtelijk in paniek te raken. Toen bedacht ik me dat Kostas en Marc elkaar kennen, dus wellicht dat Kostas Marc zijn nummer had. Natuurlijk nam Kostas ook zijn telefoon niet op, goh!!! Hij smste me na mijn oproep dat ie ziek op bed lag en niet in staat was om te bellen. Ik smste hem: "I had to speak to you!" Geen reactie... Dus ik belde weer, en gelukkig nam ie op! Ik legde in no time het verhaal uit en vroeg om Marc zijn nummer. Gelukkig had Kostas deze, dus ik belde Marc op. Die nam gelukkig wel zijn telefoon meteen op en zei dat ie Gigi zou bellen en dat ik mijn spullen alvast moest gaan pakken. Die vervelende Italianen bleken namelijk de eigenaren van het pand te zijn, oeps.... Ik mijn spullen gepakt en op een telefoontje van Gigi gewacht. Dit duurde zo lang dat ik haar ondertussen alweer 258 keer gebeld had. Marc nam zijn telefoon ook niet meer op, ik kreeg het benauwd... Toch maar weer naar Kostas gebeld en die regelde dat een vriend van hem mij op kwam halen en dat ik wel bij Kostas in huis kon slapen. Vlak daarna belde Gigi me terug. Ik vertelde haar het verhaal, en ze vond het natuurlijk heel erg! Maar ja, niets meer aan te doen. En zoals hier 100x per dag gezegd wordt; het komt allemaal wel goed... De jongen die me op kwam halen was trouwens een ouwe bekende van Karin: 'DO YOU REMEMBER ME?! YOU WERE RRRREALLY DRUNK LAST NIGHT!'
Toen ik bij Kostas aankwam stond ik meteen oog in oog met zijn moeder. Een schat van een mens, heb haar al vaker ontmoet. Ik werd in een stoel gedrukt en de cheesepie's, wijnbladeren met feta en citroenen vlogen me om de oren! ETEN, ETEN, ETEN! En als ik ergens geen behoefte aan had, was het eten. Tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog eens een groot glas melk! Hahaha! Nu lijkt het net of ik heel ondankbaar ben, maar heb wel mooi dat glas uit beleefdheid leeggedronken. Heb wel wat gegeten, maar gelukkig at Kostas het meeste op.
Toen ik vanochtend wakker werd op de bank, schrok ik me dood. Ik stond oog in oog met een afzichtelijk monster: Kostas met 40 graden koorts en nat haar op zijn hoofd geplakt. Hahahaha! Tot overmaat van ramp was zijn moeder ook hartstikke ziek! Mijn rol veranderde meteen in verpleegster en ik rende van bed naar bed met thermometers, flessen water, pillen, keel- en neussprays, bruistabletten en fruit. Ik was zo blij toen de taxi gearriveerd was! Ik wilde natuurlijk niet ook ziek worden, begin morgen namelijk met mijn baan bij TUI! De taxi had me afgezet bij mijn nieuwe appartement, zodat ik daar mijn koffers alvast neer kon zetten. Met Theo, mijn huisbaas, ben ik toen meteen naar het electriciteitsbedrijf gereden om daar alles rond te krijgen. Jeeeej, om 14.00 vanmiddag had ik eindelijk stroom! Lekker mijn koffers uitgepakt en alles een beetje 'eigen' gemaakt. Daarna ben ik naar de haven gelopen, heb ik een heerlijke, traditionele vegetable pie gegeten en eindelijk de rust gevonden die ik zocht! Alle stress was voorbij!

Nou, hopelijk laat mijn volgende verhaal even op zich wachten. Ik kan deze week niet nog meer hectiek verdragen, hahaha!

  • 20 April 2011 - 14:03

    SANDY:

    weer een hilarisch verhaal !!! Jij maakt het mee daar Vic !!
    Ik had helaas geen tijd om te chatten op FB, ben retedruk hier en moest nog een gesprek voorbereiden dat ik NU heb....
    Rustig aan chickie en tot snel !!! x

  • 20 April 2011 - 14:10

    Charlie:

    hahahahah wederom een hilaaarisch verhaal!!!! Vooral de oude bekende was een hilarisch gegeven 'Do you rememberrrr me? You were rrrealy drunk last night!'
    Gelukkig dat je nu in ie EIGEN appartement zit ipv een appartement van Italianen! Succes morgen schat! filakiaaaa!

  • 20 April 2011 - 14:18

    Kaat:

    Hahahaha Vic jij maakt het weer mee!
    Hahaha "Do you remember me, you were really drunk last night!! Hilarisch!! Inderdaad een heerlijk lachmomentje;)
    Nou, hopelijk wordt de rest van de week inderdaad iets minder hectisch..
    Wel heerlijk dat je nu in je EIGEN app zit, en daar blijft:)
    Ben benieuwd lieffie, plaats snel wat foto's;)
    Heeeeeel veel succes morgen met je eerste werkdag op Skiathos! YOU GO GIRL!xxxxxxxx

  • 20 April 2011 - 14:31

    Kim:

    Zoooooo fijn weer. Jezus!!!. Arme jij :(
    Hopelijk nu een beetje rust.
    Heel veel succes emt werken.
    Even lekker relaxen in je eigen appartementje.

    xxxxx

  • 20 April 2011 - 14:36

    Sabine:

    Hey Vic,

    Leuk om te lezen,bij deze word je gekroond tot de waalwijkse bridget jonges ;)

    xx

  • 20 April 2011 - 15:37

    Annika:

    Wooowww! Ik zou ook lichtelijk in paniek raken inderdaad! Toch wel erg spannend hoor! Zo'n beetje je huis uit gejaagd! xxx

  • 20 April 2011 - 15:49

    NeefNiels:

    Sjezus! you troublemagnet!!

    Iig heeel veel succes op je eerste werkdag, maar ik heb er alle vertrouwen in!

    dikke kus, Niels

  • 20 April 2011 - 16:01

    M@lou:

    Lieve Vicky,
    ik had dit verhaal al een beetje van mama en Karin gehoord. wat een toestand!! Typisch Vicky!! Haha...
    Ik moet trainen, dus..... DOEI

    Xxx Malou
    Ps. Succes op je eerste werkdag, maar dat zal wel lukken met jou ''pesoonlijkheid!!''

  • 20 April 2011 - 16:15

    Mirre:

    hahahahhahaaha je bent er net en maakt alweer hele story's mee!

  • 20 April 2011 - 16:59

    Cindy:

    Vic...ik ga het echt doen:jou terug schrijven..maarrrrr...ik heb t zo druk en ik had je al een hele lange gestuurd maar die is niet doorgekomen blijkbaar. Ik bedoel een hele lange....tekst. Tot snel! X Cin. Succes met je baan morgen!!!!

  • 20 April 2011 - 19:12

    Ingrid:

    Hoi Vic,
    Alles is toch nog goed gekomen gelukkig.
    Veel succes met je werk morgen.
    Groetjes Ingrid

  • 20 April 2011 - 19:19

    Martine:

    Wow Vic je maakt het weer mee hoor hihi! Succes met je nieuwe baan en fijn dat je nu lekker in je eigen app. zit!! good luck schattie !

    xxx

  • 21 April 2011 - 09:08

    Dieke:

    Heej lief nichtje!!

    Het is in ieder geval niet saai daar ;).. Je maakt al genoeg mee.. haha.. Gelukkig dat je nu de rust gevonden hebt.. Ben benieuwd naar hoe je eerste werkdag is geweest.. Maar dat lees ik vast in je volgende verhaal!
    Succes he!

    xxx

  • 21 April 2011 - 14:33

    Manon:

    Hahaha Vic... ik had indd niet zo snel alweer een nieuw verhaal verwacht maar toen ik gister mijn fiets bij je ouders op ging halen zeiden ze dat je er alweer een verhaal op had gezet!
    wat een drama allemaal haha! maar dat is nu gelukkig allemaal voorbij en kan je vanaf nu lekker genieten in je eigen appartmentje, heerlijk!
    geniet ervan moppie, en we kletsen snel weer bij!! filakiaaaa, sagapo!

  • 26 April 2011 - 17:51

    Maxime:

    Vic!!! hoe gaat ie daaro? beetje je rust kunnen vinden? haha wat een verhaal he, echt een 'vic verhaal'. bevalt je baan? beetje je plek aan het vinden? genieeeet! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Skíathos

Skiathos 2011

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2011

It's the final countdown!

30 September 2011

Booked my ticket to Amsterdam!

29 September 2011

Het aftellen kan beginnen Part II

07 September 2011

The beginning of the end!

24 Augustus 2011

Last visits in Skiathos!
Vicky

Actief sinds 25 Maart 2011
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 45579

Voorgaande reizen:

18 April 2011 - 18 Oktober 2011

Skiathos 2011

Landen bezocht: