Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen... - Reisverslag uit Waalwijk, Nederland van Vicky Perfors - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen...

Door: vicopskiathos

Blijf op de hoogte en volg Vicky

25 Maart 2011 | Nederland, Waalwijk

Lieve allemaal,

Zoals de titel al zegt: "Het aftellen is begonnen..." Nog 23 dagen en dan is het zo ver! Ik vertrek dan voor onbepaalde tijd naar Skiathos!

Vorige week heb ik eindelijk een geweldig appartementje gevonden met behulp van Gigi. Gigi is een half Griekse / half Nederlandse vrouw die op Skiathos geboren is. Jaren geleden heeft zij een Nederlandse man ontmoet en is hier mee getrouwd. Na 20 jaar in Nederland gewoond te hebben, is zij met haar man terug naar Skiathos verhuisd en is zij een makelaardij-kantoor begonnen. Het is natuurlijk een groot voordeel dat ik met Gigi gewoon in het Nederlands kan communiceren en dat ik met al mijn vragen bij haar terecht kan! Ik denk dat ik nog veel aan haar ga hebben! :-)

Nog even terugkomend op het appartement: Voor de Skiathos-kenners; het ligt tussen Papadiamantis Street en het strand van Megali Ammos in! Voor de Niet-Skiathos-kenners; Papadiamantis Street is DE hoofdstraat van Skiathos en Megali Ammos is een strandje vlakbij het centrum. Al 2 hele fijne plekken op loopafstand dus!
Het appartement zelf ziet er ook erg goed uit. Het is een gerenoveerde woning met een mooie keuken, nieuwe badkamer, 1 ruime slaapkamer met 2 bedden en maarliefst 2 balkons aan de voor- en achterzijde van het huisje! Ik zie mezelf er al helemaal zitten!

De komende 3 weken beginnen al goed vol te staan met allerlei activiteiten met vriendinnetjes! Veel leuke vooruitzichten dus!

En dan zondag 17 April; Afscheidsborrel! Ook hiervoor zijn de voorbereidingen in volle gang! Ik wil er voor zorgen dat het een geweldig feest gaat worden om nooit meer te vergeten!!

WISH ME LUCK! ;-)

  • 25 Maart 2011 - 22:16

    Joeri:

    Zal ik dan de eerste zijn die je succes gaat wensen? Geniet er ontzettend van! Je gaat het vast naar je zin hebben en via hier hoor in de verhalen wel :-) x joeri

  • 25 Maart 2011 - 22:43

    Sigrid:

    De komende 3 weken beginnen al goed vol te staan met allerlei activiteiten met vriendinnetjes..... I wish i could be there!!

    Nee hoor schattie, ik weet hoe veel dit voor je betekend en hoe lang je er al naar uit kijkt.. Het gaat een avontuur worden die je nooit meer zal vergeten en waar je je zelf tegen zal komen in hoe ver je dat nog niet gedaan hebt.. Natuurlijk ga ik je erg missen! Het zal voor mij wennen zijn dat jij me niet op staat te wachten op schiphol.. Gelukkig hebben we Skype en kunnen we elkaar op de hoogte houden via die manier!

    Ga de komende weken lekker genieten van alles wat je de komende maanden moet gaan missen en laat daarna alles op je af komen.. ENJOY.... en het gaat een tijd worden om nooit meer te vergeten!!

    Dikke kus


  • 26 Maart 2011 - 08:32

    Bibi:

    Jij gaat het helemaal naar je zin krijgen, dat merk ik al wel. hoe luxe dat je 2 balkons hebt.. Ik ga je verhaaltjes natuurlijk bijhouden ;) xx

  • 26 Maart 2011 - 09:00

    Ken:

    Dit gaat echt een super tijd voor jou worden!!

  • 26 Maart 2011 - 11:45

    Nicole:

    Daar gaat mijn kleine zusje. De wijde wereld in... :(

    Nee hoor, heeeeeeel veel plezier! En of je nu een maand of een jaar wegblijft, het zal een ervaring zijn om nooit te vergeten!

    Dikke kus x

  • 26 Maart 2011 - 15:17

    Manon:

    Lieve Vic, ik vind het ook zo spannend voor je!!! Je gaat er echt een top tijd krijgen dat weet ik zeker!
    We gaan zeker nog veel leuke dingen doen met z'n allen zodat je met genoeg leuke herinneringen aan ons terug kan denken!!!
    Hele dikke kus

  • 26 Maart 2011 - 18:43

    Pavla:

    Lieve Vicky,

    ik wens je ontezettend veel succes en geluk van de wereld. Ik denk dat iedereen gek op je zal zijn en dat je tijd van je leven krijgt! Geniet er van! Dikke kus van familie Verlee

  • 26 Maart 2011 - 19:52

    Je Lieve Moedertje:

    eindelijk gaat het gebeuren. Je gaat ons verlaten. Je weet dat ik het wel moeilijk vind maar ik hoop dat je er een heel gezellige tijd gaat hebben. Maar eerst gaan we hier ook nog gezellige dingen doen. Ook je afscheidsborrel komt helemaal goed en daarna wegwezen met een lach en een traan.
    Dikke kus

  • 26 Maart 2011 - 19:52

    Je Lieve Moedertje:

    eindelijk gaat het gebeuren. Je gaat ons verlaten. Je weet dat ik het wel moeilijk vind maar ik hoop dat je er een heel gezellige tijd gaat hebben. Maar eerst gaan we hier ook nog gezellige dingen doen. Ook je afscheidsborrel komt helemaal goed en daarna wegwezen met een lach en een traan.
    Dikke kus

  • 27 Maart 2011 - 13:07

    Helma Lammers:

    Vicky eindelijk gaat het dan echt gebeuren,en een leuk appartement
    helemaal super.
    Ik wens je heel veel geluk en geniet er met volle teugen van, ik zal je verslagen met plezier lezen.

    Helma

  • 27 Maart 2011 - 21:49

    Lia:

    Wat goed dat het toch goed gekomen is met het appartement. Ik weet zeker dat je het geweldig gaat hebben. Een super levenservaring! Ik zie je hopelijk nog voor je weggaat..
    XX

  • 28 Maart 2011 - 07:36

    Lotte:

    Lieve Vic,

    Wat spannend allemaal! Vind het zo leuk voor je dat het nu eindelijk bijna zo ver is! Weet zeker dat je daar een top tijd gaat krijgen, snel nog een keer meeten voor dat je vertrekt!

    Liefs

  • 30 Maart 2011 - 16:38

    Henk:

    Alvast een hele fijne tijd gewenst in het verre (nou ja... dat valt eigenlijk wel mee) Skiathos. Misschien vlieg ik eens over op weg naar een andere bestemming. Groetjes, de buren

  • 04 April 2011 - 08:06

    Kaat:

    GOOD LUCK HONEY!!!
    Hoewel, dat heb je helemaal niet nodig, jou kennende komt alles helemaal goed!
    Over 14 daagjes moeten we helaas afscheid nemen, maar over 98 dagen later kom ik je al opzoeken:)
    Geniet alvast lekker van de leuke uitstapjes/borrels de komende 2 weken, kun je alvast wennen want op Skiathos wordt het alleen maar meer genieten:)
    Love you xxxx

  • 05 April 2011 - 12:01

    Martine:

    Schat, jij gaat daar een top tijd krijgen ik weet het zeker. We gaan nu nog ff veel leuke dingen doen!! En dan zien we je deze vakantie op Skiatos!!!! GENIETEN!!

    kussie Martine

  • 05 April 2011 - 15:07

    Hilde:

    Vind het echt super stoer dat je dit gaat doen!! You go girl ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waalwijk

Skiathos 2011

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2011

It's the final countdown!

30 September 2011

Booked my ticket to Amsterdam!

29 September 2011

Het aftellen kan beginnen Part II

07 September 2011

The beginning of the end!

24 Augustus 2011

Last visits in Skiathos!
Vicky

Actief sinds 25 Maart 2011
Verslag gelezen: 820
Totaal aantal bezoekers 45578

Voorgaande reizen:

18 April 2011 - 18 Oktober 2011

Skiathos 2011

Landen bezocht: